mathile

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

hemma igen ♥

Av mathile kung - 8 september 2011 16:00

heej är hemma ska typ träffa några efter jag passat min lillebror occh hans kompis   ♥ Men ska t Alfred och träffa Max och några andra typ  ♥ men i morgon på lunchen kanske jag ska t min gamla skola och träffa alla igen ♥ gick förbi där i dag men det blev bara en snabbis  ♥  saknar alla där skit mycket men dom kanske kommer t min skola när jag slutar oxå  ♥ men om ni tycker jag ska ändra på något i bloggen är det bara att komentera ;-) men ska typ gå upp och titta till dom nu (hopps dom lever iallafall) ♥      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathile kung - 17 september 2011 09:23


heej sitter hemma och bara är almänt tröt ska till dansen kl 14.00 till 16.00 typ!   Men annars ska jag inte göra något speciellt!    Men jag ska typ äta frukost nu!       men är det någon som har wordfeud adda mig då heter mathile9...

Av mathile kung - 16 september 2011 21:06


heej igen har typ inte funkat att blogga men men!   I dag var jag på extra träning med Emma skit kul men ska dansa i morgon oxå!   Men skypar med Hampus och Sophia.     Men på onsdag nästa vecka ska jag åka och titta på dans kläder med ...

Av mathile kung - 15 september 2011 17:09


tja är hemma hos mig nu med Matilda! vi gör typ inget men men ska typ gå hem t henne snart puss! <3   ...

Av mathile kung - 15 september 2011 07:31


Shaa ska cyckla med matilda till skolan idag igen! Men vi ska göra något efter skolan också så vet ej om jag bloggar men har iallafall skola i dag som vanligt <3 Men jag ska snart gå till skolan så det blir ett kort inläg tjarå!   ...

Av mathile kung - 14 september 2011 16:44


hej vi har haft inbrott hemma så dom tog datorer så har ej kunnat blogga men det var en dom inte fick med sig som jag bloggar från nu men vill inte gå in på detaljer för det var jag som såg tjuvarna och kom hem när dem var här så...   Men nu stru...

Presentation


hej i denna blogg får ni läsa om allt mellan himel och jord!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards